LinkedIn campagne voor de Roparun

Samen met onze partner Bijl PR hebben we een LinkedIn campagne voor de Roparun verzorgd om nieuwe teams te werven.

Vraag

Hoe kunnen we extra bedrijven teams laten registreren voor de Roparun? Met als doel bedrijven interesseren deel te nemen Roparun én naamsbekendheid op bouwen onder bedrijven in heel Nederland. Hier hebben we het online medium LinkedIn voor ingezet om zo snel de beslissers te kunnen bereiken. We hebben gevarieerd met de advertentie mogelijkheden van LinkedIn om zo gedurende de doorlooptijd steeds duidelijker te krijgen welke vorm het beste resultaat oplevert voor de Roparun.

Bedrijfsupdate gesponsord

Resultaat

In een drie korte campagneperiodes van een week hebben we de bekendmaking van Roparun onder de exacte doelgroep flink verhoogd (zie de resultaten hieronder). Het aantal inschrijvingen is toegenomen naar 333 teams.

Meer weten over dit project of een afspraak maken?
Bel 010 476 3556 0f mail naar hallo@vuurrood.nl.
Meer informatie over Vuurrood lees je hier.