Trooots! Voor de tweede keer in ons Vuurrood-bestaan zijn we
langdurig partner
van de Gemeente Rotterdam voor communicatie- en ontwerpprojecten. We doen dit samen met
Bijl PR,
zodat ons dienstenaanbod
super-full-service
is.
Met de campagne
Stop Pikpraat
schudden we de Rotterdammers sinds 2017 wakker. De introductie van dit woord maakt de term
‘ongewenst gedrag’
in één keer duidelijk. De app is inmiddels 4.500 keer gedownload, en er werden tot nu toe ruim 30.000 meldingen van
‘pikpraat’
gedaan.
Hoe staat de stad ervoor? Elk jaar creëren we voor ondernemers de Economische Verkenning Rotterdam (EVR). Samen met Edith en haar team
lanceren
we tijdens het EVR-evenement een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk rapport over de
economie
en groei van Rotterdam, in de vorm van een online- en
offlinemagazine
.
Ook NextCity vraagt om een echte Vuurrood-aanpak. Met elkaar de positionering
aanscherpen
, co-creatie van de inhoud, vervolgens onze vertaling naar
het ontwerp:
voor deze
uitgave
werken we in
sprints
, brainstorms en wekelijkse sessies toe naar een verrassend resultaat. Next is nú en
intensief samenwerken
is hierbij de rode draad.
Werken voor Rotterdam is als Rotterdams bureau natuurlijk
👍