Online Insights

  • Online |
  • PR |
  • Sociale Media |
  • Strategie |
  • Website |
  • Workscan

Vuurrood heeft een workscan Online Insights ontwikkeld. Samen met jou gaan we aan de slag nadat wij eerst de situatie in kaart hebben gebracht. Je leert in een korte tijd maximaal rendement uit online communicatie te halen om zo je doelgroep te bereiken, te informeren of om direct de verkoop te stimuleren.

Met deze workscan focussen we op een consistente, sterke online basis met een strategische richting die zorgt voor een heldere online identiteit. Met deze richting zorg je in de toekomst voor een professionele online uitstraling en kunnen doelen efficiënt en effectief behaald worden.

Workscan Online Insights:

Waarom deze vorm?

We geloven dat je veel kunt leren van een rapport. We denken ook dat je veel overhoudt aan een training. Maar de combinatie is volgens ons het beste! Dus rapport + incompany training = Online Insights.

Voordelen incompany training ten opzichte van een normale training: 
• De workscan is geheel gebaseerd op groei van jou en je organisatie
• Individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
• Direct toepasbare en duurzame kennis en inzichten
• Betrokken en enthousiaste aanpak en resultaten

“Eerlijk gezegd deden we maar wat. We beseffen ons nu goed welke online mogelijkheden er zijn en dat als we dit serieuzer nemen we hier heel veel profijt van kunnen hebben.”

— Theater Walhalla - Rotterdam

Wat levert deze workscan je op?

  • Het professionaliseert de online identiteit
  • Organiseert jouw rol bij online communiceren
  • Grip op online communicatie doelen
  • Geeft je inzicht en hulp bij het uitvoeren
  • Inzicht in kansen van het online media aanbod

De ontwikkeling

Vuurrood heeft al jarenlange ervaring in online communicatie. De (online) communicatievragen die op ons pad komen zijn regelmatig overhaast. “We hebben gehoord dat we snel een Facebookcampagne nodig hebben want…” of “We moeten iets met Instagram, toch?”. Er ontbreekt dan vaak grip op de online strategie en kennis over de mogelijkheden. Met onze ervaring, testen, training en onderzoek hebben we deze workscan ontwikkeld zodat opdrachtgevers er niet alleen een goed rapport aan overhouden, maar ook een training.

“Bij het lezen van het rapport hadden we beide veel – Ohhh.. zit dat zo… en Ohh… handig zeg, gaan we doen… momenten.

— Theater Walhalla - Rotterdam

Wat behandelen we allemaal?

  • Meting van je online identiteit (nul-meting)
  • Gedragsprofiel van je doelgroep online
  • Website analyse en advies
  • Content richtlijnen
  • Actiepunten en kansen voor de organisatie

Sociale media, website, nieuwsbrieven, we brengen de hele online aanwezigheid in kaart en presenteren deze in een helder rapport.

Is dit iets voor jou?

  • Heb je het idee dat er meer uit online marketing te halen valt?
  • Mist er een duidelijk strategie, of is de aangenomen strategie lastig online door te vertalen?
  • Ben je online ‘erbij’ gaan doen en heb je het idee dat kennis ontbreekt?
  • Twijfel je over de meerwaarde van online media?
  • Weet je niet goed welke online media goed kunnen werken en welke niet?

Meer informatie, inzicht in de kosten of aan de slag?

Laat je naam en e-mailadres achter en we nemen snel contact met je op.

Je naam:

Je email:

Onderwerp:

Of bel 010 476 3556